16 жовтня, понеділок


Пропоную почати ранок з руханки
---------------------

Розклад уроків :

1. Математика 8.30  
2. Укр. мова   9.20  
3. ЯДС 10.10  
4. Літ. чит. 11.00 
5.  Фіз. культ. 11.50
6. Класна година 12.40. 

---------------------


1 урок


Стор. 59
 Тема уроку
"    Складаємо рівняння за текстом простої задачі"



Письмово:   с.59,  з. 2 - 4. Усно: с 59, з.1 .

---------------------
 2 урок


Стор. 44 - 45 .
Тема уроку  : 
" Зв'язок між реченнями "

 09.20



3. Письмово: с. 44. впр.1,2;
с.45 .впр.3.


---------------------

3 урок


Тема уроку:
" Де на Землі міститься солона та прісна вода?"


 10.10


3. Усно:  
у підручнику стор.37 - 38,
читати переказувати.


4Письмово: 
у зошиті с.27, з.5 - 6.


---------------------

4 урок


Стор.34 - 35
Тема уроку.
Прислів'я вчить , як на світі жить.
Прислів'я і приказки.

11.00


2. Д/З .  Продовж речення: 

Прислів'я - це ...
Приказка - це ...
3. Вивчи напам'ять 2 прислів'я та 2 приказки.
Стеж за правильною вимовою всіх звуків.


---------------------

5 урок



Тема уроку.

✅ Техніка безпеки та правила поведінки 
під час виконання фізичних вправ.

✅  Загально-розвивальні вправи без предметів.

✅  Комплекс фізкультурної паузи.

✅  Рухлива гра" Збери друзів"

✅  Вправи для зміцнення нижніх кінцівок 
та збільшення рухливості кульшових суглобів.

                                                                     11.50   ОНЛАЙН - УРОК

Д/З: тренуйся виконувати 
вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів.


---------------------

6 урок

Тема 
Я обираю здоровий спосіб життя. 
«Здоров’я перш за все. Шкідливі та корисні звички»



12.40



Бажаю вам та вашій родині 

гарного мирного дня,  

спокійного вечора та тихої ночі.


Фото виконаних робіт чекаю у вайбері
063-472-2957

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу